#63 Een Tietje voor het goede doel

Op onze quiz in november stond er dankzij Etion-lid Brouwerij De Leite een speciaal alcoholvrij bier op de drankkaart: Tietje.

Tietje is niet zomaar een blond bier, het is een symbool van zorgzaamheid en positiviteit. Met een subtiele zoetheid en fijne heerlijke kruidigheid nodigt Tietje uit tot warme gesprekken en mooie momenten. Als trotse partner van de stichting ‘Beautiful After Breast Cancer‘ draagt het biermerk ook bij tot een belangrijke missie: het vergroten van bewustzijn rond vroegtijdige detectie van borstkanker. Als perfect bier voor elke gelegenheid – van zomerbars tot gezellige cafés – nodigt Tietje telkens weer uit tot een luchtig gesprek en een diepere verbinding.

Brouwerij de Leite zet zich al jaren in voor dit goede doel met een warme actie én een duidelijke missie: borstkanker bespreekbaar maken, op een toegankelijke én impactvolle manier.